Recenzie (361)
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
😆😆😆
Loď duchov (2002)
Výborný atmosférický horor podľa môjho gusta. Kuk
Päťdesiatka (2015)
Šukaš kogoš ?
Bambinot (1984) (seriál)
Prvé dve časti vynikajúce za 5 hviezd od tretej časti išla kvalita prudko dole. Tretia časť tak za tri hviezdy ale časti 4,5,6 už iba odpad.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Keby tento film hodnotili deti určite by bol medzi najlepšími filmami. Ten kto dá 3 a menej hviezd už stratil v sebe ducha detstva alebo nim v podstate nikdy ani nebol. Takéto filmy sa už dnes netočia a ani nikdy už nikto nenatočí film ako sa to podarilo Spielbergovi.
Králiček Jojo (2019)
Fakt neviem
Pád Tretej ríše (2004)
Cez to že som sa na tento film dlho tešil tak ako bola natočená vražda Goebbelsových detí už nemám tento filmu chuť viac krát vidieť.
Muži v offsidu (1931)
Jo jo Eman je pašák, Eman je pašák
Zviera (1977)
Co to se mnou je ? citím se jako kuře.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
a teď syp !... povídám syp... ! no ale co ? ... se!... há syp se, syp se. Ooo jak jsi vtipný králi múj. Už jse sypu, už jse sypu, už jse sypu.