Recenzie (290)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Poslední dobrá Marvelovka, no a na téhle notě by to mělo skončit.
Air: Zrodenie legendy (2023)
Průměrné drama o tom jak se ušily jedny boty. Po tom jak to na Moviezone chválili jsem byl celkem znuděn.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Marvel je po Endgamu totálně v řítí a z Kanga mám velice smíšené pocity. Podle mě se musí stát zazrak, aby tohle všechno vedlo k dalším výborným Avengers.
Super Mario Bros. vo filme (2023)
To nejlepší bylo již řečeno v traileru. Ač nerad, tak konstatují, že tenhle film je čistý fan servis. Děj je bohužel hodně plytký a dá se srovnat s libovolným dějem z her, ale team je alespoň gameplay, tady je to hodina a půl nudy.
The Last of Us (2023) (seriál)
Dobrá adaptace, která je i přes své zjevné kvality stále ve stínu předlohy. Bohužel tu chybí zombíci a příběh je krácen.
Niekto klope na dvere (2023)
Děj zajímavý, zpracování kostrbaté, ale nenudil jsem se.
Čierny Panter: Navždy Wakanda (2022)
Utahana nuda. MCU je vazne v riti.
Menu (2022)
Takova honiperina. 😁
Black Adam (2022)
Doufam, ze az James Gunn prebere naplno oteze DC filmu, zkusi tem filmum doprat i nejaky slusny vizual. Jak je mozne, ze to vypada jako beckovy sranec.
Na nože: Glass Onion (2022)
Myslim, ze je to zajimavejsi zapletka, nez minule, ale ten konec je tak sileny, ze tomu davam o hvezdicku mene.