Recenzie (290)
Captain America: Zimný vojak (2014)
Pro me jedna z tech zajímavych Marvelovek. Postav tam bylo rozumne, melo to silnou zapletku a vybornou akci.
Captain America: Občianska vojna (2016)
Slabota, zrejme je to tou neodvahou jakkoliv nastolit nejake jine klima. Marvel ty sve filmove hrdiny zbytecne rozmazluje. Spiderman nenadchl.
Divadlo Sklep: Böhmen und Mähren (2015) (relácia)
To hodnocení vůbec nereflektuje jak skvělá tahle minisérie vlastně je. Pro mě jsou sklepáci češtíi Monty Pythoni.
Hardcore Henry (2015)
Za ty prachy neskutečná akce, ale bohužel, formát vyprávění a malá šance, že to budu chtít vidět podruhé to sráží na 3*. Rozhodně stojí za to vidět.
Vinyl (2016) (seriál)
Od pilotu jde ten serial pomalu do pekel, ale prvni sezonu zkusim do konce, pak se uvidi co dal.
Čarodejnica (2015)
Mrazive znepokojivy snimek.
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
netušil jsem, že nějaké novější anime mě ještě dokáže překvapit, tohle to dokázalo bez debat
Stávka na neistotu (2015)
Rozhodne to neni Vlk z Wallstreet. Spis jako nejaka zajimavost z hodiny ekonimie.
Horton (2008)
Výborný animák, navíc s parádním českým dabingem. Vůbec nechápu ty rozporuplná hodnocení.
Snoopy a Charlie Brown. Peanuts vo filme (2015)
Trochu natahované, ale velice příjemné.