Recenzie (290)
Loki (2021) (seriál)
Projekt s nejvetsim potencialem na poli tv serialu od Marvelu. Kulhato, ale porad to ma potencial.
Válka zítřka (2021)
Kupodivu to nejak namichali, ze to bylo koukatelne. Bez humoru by to bylo o fous lepsi. Film ma hodne svojich ALE a treba uvidni scena po teleportu mi prisla celkem slusna.
Resident Evil: Infinite Darkness (2021) (seriál)
Film splacany jako miniserie. Zacinalo to dost zajimave, bohuzel konec je jak pres kopirak s jinymi cgi filmy Resident Evil.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Stejny prumer jako u predchoziho dilu, praktick nic zajimaveho se tam nedeje, je to jen variace na jednicku.
Rozhnevaný muž (2021)
Revenge story bez emoci, hezky se na to kouka, ale co se deje hlavnimu hrdinovi v hlave, to se prakticky nedovime.
Armáda mrtvých (2021)
Na jeden patecni vecer dobre, ale cokoliv, co si pise Snyder sam, stoji za vyliz.
Castlevania (2017) (seriál)
Dal bych i 5* za vsechny čtyři sezony, ale konec me zklamal a na muj vkus az prilis optimisticky zaver se totalne neshoduje se zbytkem serie. Jinak je to jeden z nej anime like serialu, ktery tu dlouho nebyl.
Mortal Kombat (2021)
Je to spis jako zacatek trilogie. Je to blbe jako tago, ale souboje celkem dobre, i kdyz tech nechutnych scen je spise mene.
Nikto (2021)
Nobody je John Wick, ktery me bavil.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Rozhodne koukatelnejsi, nez puvodni sestrih, ale budu rad, pokud se tim cela ta zalezitost kolem JL od Snydera uzavrela a radeji se jely solovky.