Recenzie (290)
Moonfall (2022)
Je to strasne debilni, triky jsou hnusne a strasne jde z toho citit studio. Celkove to na me pusobi jako variace na Den nezavislosti, ale z Wishe.
Favoritka (2018)
Zajimavy film, ktere mu v pulce upadlo kolo a tah na branku. Skoda.
Bullet Train (2022)
Uz dlouho jsem nezazil cirou radost z filmu. Marvelovske radoby humory me dost zatvrdily a je dneska skoro nemozne videt film a radovat se z kazde minuty. Bullet Train to dokazal a za to ma 5*. Z traileru jsem nadsenim moc nevyskal, o to vic jsem byl prekvapeny.
Neboj sa, zlatko (2022)
Zpocatku to vypadalo zajimave, ale s pribyvajici stopazi jsem usinal. Zaver mi prisel dost meh. Harry Styles ma skoro nulove charisma, nastesti to neni film o nem.
Na západní frontě klid (2022)
Muze mi nekdo vysvetlit, proc se film jmenuje podle knihy, ale vubec to nema s ni nic spolecneho?
Mimoriadna udalosť (2022)
Po Vlastnicich jsem byl v ocekavani. Z pocatku bavilo, ale pak tomu spadl retez a pak uz jen nuda. Dost by filmu prospelo, kdyby mel tak hodinu.
Vlkolak - Nočný lovec (2022) (TV film)
Velice osvezujici jednohubka.
Nie, nie (2022)
Peelova tvroba mi vetsinu casu dost sedi, Nope me bavilo hodne a tema mi prislo dost svezi.
Thor: Láska a hrom (2022)
Taiku mam rad, ale ... To co bylo osvezujici v Ragnaroku pretavil v Lasce jako hrom v totalni nonsens. Tak otravnou dejovou linku, ktera absolutne neodpovida tomu, co naznacuje zacatek jsem dlouho nevidel. Chtel jsem celovecerak o Vrahovi bohu, ne tuhle taskarici.
Top Gun: Maverick (2022)
Vztah v puvodnimu dilu moc nemam, ale po dlouhe dobe je to film, ktery neni debilni a neohani se CGI na kazdem kroku. Poctive remeslo. Toma i pres ty botoxy stale poznavam a i kdyz hraje porad na jedno brdo, patri k tem nekolika mohykanum, kterym drzite palce, at takove filmy toci jeste mnoho let.