Recenzie (191)
Carnival Row (2019) (seriál)
Najzaujímavejší na seriáli je fakt, že fantasy zložka je tu úplne zbytočná. Pokojne miesto "víl" mohli byť černosi či indiáni a v scenári by sa nemusela prepisovať ani čiarka (i keď potom by ostala len homosexualita a prišli by sme o sodomiu 😁).
Ronja, lúpežníkova dcéra (1984)
Moja obľúbená rozprávka z doby, keď bol svet ešte v poriadku.
Zakliata jaskyňa (2022)
Neurazí, nenadchne.
Harbinger Down (2015)
Za najväčší problém považujem (ne)herecké výkony prakticky všetkých protagonistov, okrem Henriksena. Osobitne iritujuci je výkon hlavnej hrdinky, ktorý pôsobí priam ochotnícky. No vzhľadom k okolnostiam vzniku a ako fanúšik žánru jednu * pridám.
Infini (2015)
Nízko rozpočtová variácia na Doom (a mnoho ďalšieho). Neurazí, nenadchne.
Farba z vesmíru (2019)
Cage v horore. No to ma poser. Z čoho v knihe mrazí, to vo filme nudí.
Krull (1983)
Tieto 80-kové fantasy majú svoje (nostalgické) čaro 😉
Barbar (2022)
Do prvého strihu 4*. Potom úpadok.
Hellraiser (2022)
Síce nie najhoršia, avšak ani zďaleka nie najlepšia časť. Hlavne kôli mizerným Cenobitom a úplne zbytočne prídaným bukviciam - 2*
Boží armáda (1995)
3* objektívne, štvrtá z nostalgie.