Recenzie (188)
Fallout (2024) (seriál)
Čakal som o mnoho O MNOHO viac. Hru som nehral a seriál mi príde prinajlepšom priemerný, skôr podpriemerný. A i napriek nesporne obriemu rozpočtu, seriál pôsobí veľmi lacno.
Escape Room (2019)
Zahrievať kocku ľadu rukami, aby som sa dostal ku kľúču uveznenom uprostred - to hovorí za všetko..
Madame Web (2024)
Hlúpučké, ale takým úsmevným spôsobom. 😁
Jedeme na teambuilding (2023)
Taká typická Česko - Slovenská komédia posledných liet. Neurazí, nenadchne.
Nech svět světem (2023)
Hodne Shyamalanovské, no koniec ma sklamal.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Začiatok celkom fajn, ale potom sa už len motkalo odnikiaľ nikam. Čakal som o mnoho viac.
Barbarka a Trol (2021) (seriál)
Začiatok minimálne na 4*. Počiatočné nadšenie však rýchlo opadlo a záver bol skôr na 2*. Tak to zpriemerujeme.
Světlo a stíny - Série 1 (2021) (séria)
Slušná výprava, kostýmy, zaujímavý svet. Môže byť.
Světlo a stíny - Série 2 (2023) (séria)
Výrazne okresný rozpočet zmaril všetky pozitíva pravej série. K tomu tragické akčné scény a neostáva nič iné len gúľať očami... A zabudol som na grišov - tí sa zmenili na "ohýbačov" vetra/vody/ohňa... 😁
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Chcelo by to trocha zostrihať, ale inak fajn. Trochu Vec, trochu Dead Space, ale veď prečo nie.