Recenzie (191)
Duna: Časť druhá (2024)
Zendaya mi ku koncu už dosť vadila.
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Taký typický netflix. Dej síce jednoduchý, zato však farieb a orientácií koľko len progresívny zákon káže.
Vzbura oceánov (2023) (seriál)
Rád by som vyzdvihol aspoň jednu vec... No nedá sa. Dej rozťahaný až hrôza, väčšina postáv má jeden výraz naprieč celým seriálom, vizuál lacný... Ale farby aj orientácie zastúpené všetky. Ako zákon káže...
Fallout (2024) (seriál)
Čakal som o mnoho O MNOHO viac. Hru som nehral a seriál mi príde prinajlepšom priemerný, skôr podpriemerný. A i napriek nesporne obriemu rozpočtu, seriál pôsobí veľmi lacno.
Escape Room (2019)
Zahrievať kocku ľadu rukami, aby som sa dostal ku kľúču uveznenom uprostred - to hovorí za všetko..
Madame Web (2024)
Hlúpučké, ale takým úsmevným spôsobom. 😁
Jedeme na teambuilding (2023)
Taká typická Česko - Slovenská komédia posledných liet. Neurazí, nenadchne.
Nech svět světem (2023)
Hodne Shyamalanovské, no koniec ma sklamal.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Začiatok celkom fajn, ale potom sa už len motkalo odnikiaľ nikam. Čakal som o mnoho viac.
Barbarka a Trol (2021) (seriál)
Začiatok minimálne na 4*. Počiatočné nadšenie však rýchlo opadlo a záver bol skôr na 2*. Tak to zpriemerujeme.