Recenzie (14)
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Kdyby to nebylo pokračování skvělé trilogie, dal bych o hvězdičku více. Ale třeba si to ještě rozmyslím.
Spider-Man 3 (2007)
Třetí pokračování už bylo trošku průhledné..
Non Plus Ultras (2004)
O čem to vlastně bylo?
Patriot (2000)
Viděl jsem to 2x a pokaždé v autobuse cestou do Alp... Pro tento účel naprosto nevhodný film! Nedoporučuji.
Ako básnici nestrácajú nádej (2004)
Další slabé pokračování původní skvělé trilogie. Bohužel...
Český sen (2004)
Český sen je povedený český dokument o českých lidech...
Holky při tom nepláčou (2002)
V první řadě se mi nelíbí český překlad, který zní "Holky při tom nepláčou", což pomáhá tomu, že film skončí ve škatulce teen komedií, do kterých rozhodně nepatří, přestože jedna z hlavních postav hrála v "Holky to chtěj taky". Slušný začátek, ze kterého se rozjede hodně slušné až překvapující drama!
Columbo - Vražda, dym a tiene (1989) (epizóda)
Tentokrát se celý děj odehrává ve filmovém studiu.
Päť lupičov a stará dáma (2004)
Neuvěřitelně slizký Tom Hanks, pomalý začátek a překvapivý konec.
Columbo - Planý poplach (1990) (epizóda)
Tentokrát trošku zvláštní díl, který zamotá divákovi hlavu.