Recenzie (335)
Pravda a lež (1992) (TV film)
Jak já nemám ráda český televizní pohádky, tak takhle mě mile překvapila.
Nečakaná láska (2008)
Kýčů pro paničky dříve narozené není nikdy dost.
Dokonalý svet (2010) (seriál)
No asi takhle-je to blbost, ale aspoň je to o 100% jiný formát než pošahaný seriály z televizní produkce typu Růžovky, atd.
Skôr než zaspím (2014)
Nikdy jsem si o Nicol Kidman nemyslela, že je to bůhví jaká herečka a s každým jejím dalším filmem mě tahle těžce nesympatická, nevýrazná, vybledlá panička utvrzuje v tom, že o herectví zakopla sakra velkou náhodou. Ve většině filmů mi leze na nervy ona samotná a je to škoda, protože ne všechny filmy jsou průměr nebo hůř. V tomhle případě to platí dvojnásob. Nebýt Kidman dala bych tomu nejspíš i o kousek víc, ale celou dobu jsem se koukala na jeden výraz, který se po celou dobu nezměnil a to mě moc nebere. Ví vůbec ta ženská co je to mimika ksichtu???
Ex Machina (2014)
Co na tomhle všichni mají. Film o tom, jak si chytrej frajírek Honibrk se sebevědomím až na půdu sestavuje myslící panenky pro více než jen jedno použití a v nějakém svém, kocovinou podepřeném rozmaru, si k tomu vezme kamaráda z práce, u kterého jsem celou dobu přemýšlela, že víc bych mu věřila roly uhrovatýho puberťáka ve filmu pro těžce nenáročného diváka. Ironicky musím poznamenat, že konec je tedy nečekaný a velmi překvapeně originální.
Gympl (2007)
České filmové vody jsou plné hovadin, které jsou v podstatě o ničem, takže jeden navíc na tom nic nezmění.
Nejlíp vaří moje máma! (2015) (relácia)
Novo, Novo.....ja myslela, že hlouběji už klesnout nemůžeš, ale s každým dalším novým výblitkem utvrzuješ svojí pozici mezi nejhoršími z nejhorších.
Výchovný tábor (2007)
Úchylové, vyžívající se u násilných scén, kteří po přečtení obsahu od distributora nadšeně nadsedají na gauči nedočkavostí si moc neužijou, ale ti ostatní nebudou úplně zklamaní.
Upgrade (2015) (relácia)
Dávám tomuhle nováckému výblitku tři měsíce.
Očami Josefa Klímu (2014) (relácia)
Tatam je nestranna publicistika.