Obľúbené filmy (10)
V moci diabla (2005)
Zelená míľa (1999)
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Memento (2000)
Insidious (2010)
Štvrtý druh (2009)
Jsem nadšená. Nejenom, že téma je přesně podle mého gusta, ale děj je opřený o spoustu zdokumentovaných událostí. Existence jiných životů ve vesmíru mě fascinuje i v reálném životě, takže tento film vítám s nadšením.
Počiatok (2010)
Tenhle film si zaslouží jen to nejlepší ocenění. Přestože Leonardo DiCapio nepatří mezi moje oblíbené herce, tak posledních pár let mě přesvědčuje o tom, že hrát opravdu umí. A v tomhle filmu naprosto bravurně.Celou dobu jsem zírala s otevřenou pusou, plná napětí jak to dopadne a rozhodně mě to nezklamalo. Takže za mě plný počet.