Recenzie (802)
Zatiaľ spolu, zatiaľ nažive (2010)
Docela povedený a vtipný akčňák. Rutinně natočený. Jiskření mezi C.D a T.C jsem si jaksi nevšiml. Pro mne tak 60%.
Skús ma rozosmiať (2011)
No je to předvídatelné, nic moc k přemýšlení, ale nakonec i romantické a celkem vtipné. Na to kolik tam hrálo hvězd to ale bylo pro mne trošinku zklamání.
Kráska a zviera (2011)
Je to pohádka pro děti a jako na takový je potřeba se na film dívat. Příjemní herci s dobrým výkonem, klasický příběh, pěkná hudba... Bohužel pro mne dost ploché a nedotažené charaktery ztvárněné povrchně (režijně). Pár nepřehledných nedotažených scén. Ale film mne neurazil (50%).
Bratia (2009)
Hodně ploché psychodrama. Hodně dobrých hereckých výkonů. Už bych se na ten film ale nejradši podruhé nedíval.
Dostaň ho tam! (2010)
Vážně, něco takového jsem nečekal. Film nabitý inteligentními hláškami a narážkami. "To je ale dlouhá chodba. Ta musí být od Kubricka.", "Já si texty nepamatuji, mám tady ty své bubínky a tvářím se africky."... A abych nezapomněl... Super rockový soundtrack... To byla jízda.
Oko dravca (2008)
Myslím, že POMO to shrnul velmi dobře. Jen bych dodal, že pro mne tam bylo ještě celkem dost různých nelogičností. I přes to všechno se na film podívat dá (50%).
Láska a iné závislosti (2010)
Myslím, jakkoli hollywoodsky přikrášlené, je to hlavně ze života. Anne je ve své roli dost dobrá, Jake ušel (tak nějak jsem mu neuvěřil ten změněný život). Docela si to vzalo na mušku i US zdravotnictví (monolog obvoďáka na pyžamovém večírku, zájezdy US důchodců do Kanady za léky, atd.). Místy docela i poučné, ne moralizující, ale poučné.
13 duchov (2001)
Možná proto, že mám horory rád tomu nemohu dát více. Takovou snůšku pitomostí, nelogičností nestrašidelných, ale o to více trapných, podkreslujících celkově ubohý příběh, by člověk nenašel v leckterém "B". Duchové mi připadali jak někde ze strašidelného zámku v Horní Dolní... Vážně někdy nechápu zdejší hodnocení. Od půlky už jsem se vyloženě jen nudil a nutil se to dokoukat. Sám nevím proč. Z filmu mám obrovský pocit prázdna.
Skutočná guráž (2010)
Westerny moc nemusím, ale tento mne mile překvapil. Tradičně vynikající Bridges, standardní Damon a velmi milé překvapení Hailee Steinfeld. Jen nechápu, že i v titulkách byla Steinfeld upozaděna, i tady je psána až na 5.místě, oscara měla dostat za vedlejší roli a přitom to byl vyloženě dle mého názoru její film.
Správcovia osudu (2011)
Moc dobře natočená pohádka o tom, jak láska a svobodná vůle hory přenáší :-) Moderní pohádka o princi, princezně, kterým v naplnění jejich lásky stáli v cestě zlí černokněžníci, (Spoiler) ale naštěstí se našel jeden hodný...