Recenzie (798)
Stávka na smrť (1988)
Prostě Dirty Harry...
Zajatci času (2017)
Zajímavý nápad a asi nejlépe udělané béčko, jaké jsem viděl. Příjemné překvapení.
Nezvestné (2003)
Jeden z nejlepších westernů, pokud se tento thriller dá tak nazvat, který jsem viděl. Byl jsem dějem zcela pohlcen a klidnější scény "otec/dcera" nebyly vůbec rušivé.
Bez možnosti úniku (2015)
Viděno v době karantény COVID-19.
WikiLeaks: Informačná vojna (2013)
Nudný film o zajímavém, odvážném a prospěšném člověku, který aby mohl být vysílán nakonec vyzní jak vyzněl... "Co ohrožuje národní bezpečnost USA víc? Odhalení špatně politiky, nebo špatná politika?"
Susedská hliadka (2012)
Ploché, nevýrazné a celkem nevyužitý potenciál. Pár vtipných momentů, čekal jsem ale více.
Odplata (1999)
Přímočaré, tvrdé, jednoduché. Drsná škola jak má být.
Sinister (2012)
Čekal jsem tedy podle zdejšího hodnocení větší nářez. Atmosféra celkem fajn, ale na můj vkus docela špatný střih a pár nelogičností. Za všechny jen jedna. Hlavní hrdina propadne v noci z půdy stropem za velkého rachotu a nikoho nevzbudí?
Američan (2010)
Asi se z toho dalo vytlouct více. Jirka z kůlny má na víc.
Dvojitý agent (2011)
Jedna * navíc kvůli zdejšímu intošskému tlučení hubou a silnému podhodnocení.