Recenzie (796)
Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Tohle hodnocení nechápu.
Parazit (2019)
Dost nudný film. Nechápu tohle vysoké hodnocení. Asi už jsou všichni lidi diváci z kina náročného diváka a jsou zvyklí na 5 minutové záběry do bílé zdi, ale mně tenhle film neskutečně nudil a dal jsem ho na 4x, protože mi byl doporučen, jinak bych ho vypnul po 20min (a dobře bych udělal). Tohle srovnávat s Pulp Fiction je jako srovnávat hrušky s traktorem. Komedie, aby byla černá, musí být především komedie. Tady jsem se zasmál asi 2x, a i ta černota byla spíše světle šedá. Na černou komedii jen depresivní prostředí nestačí. Nudné postavy, nelogická jednání postav (posuzováno Evropanem, nevím, jak to mají v Koreji), nudná, spíše divadelní výprava,... Jak by řekl klasik opravdové, inteligentní zábavy J.da C.: "nuda, nuda, šeď, šeď..."
Polda - Mistrovské dílo (2024) (epizóda)
U tohoto dílu jsme se docela zasmáli.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Dal bych 10* z 5...
Pompeje (2014)
Velký potenciál, ale bohužel nevyužitý. Za mě nuda plná klišé.
Božena (2021) (seriál)
Hodně dobře natočený životopis... Skvělý scénář, skvělá režie a skvělé herecké obsazení i výkony, výborná výprava i kostýmy. Tleskám ve stoje.
Vůle (2023)
Dobrý film, silný příběh, i když sklouzával do klišé. Nechápu ale formát 4:3, docela mě to celý film iritovalo.
Tajemství hotelu Hannaway (2022) (TV film)
TV, ukecaný, ne moc záživný jako thriller...
Kdo se směje teď (2023)
Zajímavý komentář Arsenal83. Souhlas.
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
Hodně vtipná komedie...