Obľúbené filmy (10)
Titanic (1997)
Zelená míľa (1999)
Marley a ja (2008)
Armageddon (1998)
Mexičan (2001)
Pearl Harbor (2001)
50x a stále po prvý raz (2004)
Sněženky a machři (1982)
Jack Frost (1998)
Perfect Days (2011)
Čekání se vyplatilo, film mě ani omylem nezklamal. Z hereckých výkonů musím vyzdvihnout především Ondru Sokola, ten roli homosexuála ztvárnil opravdu na výbornou a co slovo, to perla! :) Dále mě překvapil Vojta Kotek, kterého obvykle příliš nemusím, a o Ivaně Chýlkové je zbytečné se zmiňovat, ta hraje výborně vždy. Film má příběh, vtip, ale i smutné chvilky, zkrátka vše, co má mít. Velká pochvala Alici Nellis!