Recenzie (47)
Chutíš mi (2011) (relácia)
Kto tomu dal takýto pornografický názov? :D :D
V moci diabla (2005)
Splnilo to to , čo sa od hororu čaká, bál som sa ako malé dieťa, ktoré vidí Mariusza Trynkiewicza a v noci som sa okolo tej tretej budil ešte asi dva týždne.
Disaster Movie (2008)
Disaster movie is truly disaster ....
Extrémne rodiny (2012) (relácia)
Na intrák výborné , človek sa smeje, rehoce a tak , za iných okolností by som dal odpad ale takto dám tri hviezdičky a vravte si čo chcete :D
Klub hrôzy (2004)
Pre intelektuálnych 3,14-čolínov to bude hrozná 3,14-čovina ..... Je to film do kategórie : Nahúľme sa a pozrime si niečo.
Vlk z Wall Street (2013)
Dajte už chlapcovi niekto toho debilného Oscara :D Lebo to čo predvádza v tomto filme je proste herectvo vystrihnuté z učebnice :D Čistá komédia ten film ani tie tri hodiny ktoré mi bránili sa postaviť a ísť sa vyprdieť mi nezabránili sa rehotať na plné hrdlo cca každých 5 minút :D
Srbský film (2010)
I find this very difficult to masturbate to.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
ak varíme čaj z vrecúška x krát použitého tak ten čaj už nie je dobrý
Nevesta pre milionára (2006) (relácia)
Keď si chcem zapnúť program kde nájdem hľadanie skutočnejšej lásky ako bola v Neveste pre milionára tak si zapnem porno
Elán je Elán (2008) (relácia)
Kde je ten muzikál, ktorý mali vytvoriť s výhercom ? o.O :D Na smetisku dejín, rovnako ako samotný Elán