Recenzie (113)
Malá čarodejnica (2018)
Pohádku o Malé čarodějnici, jsem měl rád jako malý a toto filmové zpracování se mi též líbilo a docela mě překvapilo, jak bylo pěkně provedené. Určitě bych byl rád za pokračování, nebo se mi na to koukalo lépe, než jak vypadají novodobé filmy těch vycucprstů z Hollywoodu. Zde dámy a pánové, nezbývá než dát plný počet bodů a palec nahoru. Skvělá práce.
Pacific Rim: Povstanie (2018)
Měl jsem obavy z toho, že druhý Pacific Rim má na starosti někdo, u koho je vznik tohoto pokračování samotnou prvotinou. Na druhou stranu je dobře, že ji dostal někdo, kdo má velký podíl na psaní scénářů u seriálů, nebo oproti jedničce, je tady hodně posíleno, a je tu vše, co by podobný film měl mít. Na vše se velmi dobře kouká. Souboje nejsou ve tmě, v kouři, dýmu prachu apod. co by rušilo daný požitek z filmu. Vše je velmi dobře přehledné, prvotřídní, promakané, vypiplané do naprostých detailů. Kdo má rád podobné filmy, ať neváhá a jde na to do kina!!! Je to vážně kino zážitek, tak jak má být!!! Co víc si přát? já chci ku*va třetí díl!!!
Červený škorpión (1988)
Švédský obr Dolph Lundgren v šortkách a v sandálech, brání práva utlačovaných. Rudý škorpion je Rambo 3 na Ruský způsob. Stále se na něj dá dívat, a to jsem na filmech z 80 let vyrůstal.
Zabijaci (1995)
Skvělý, akcí nabitý thriller. Stallone a Banderas jako dva konkurenti nájemných vrahů, soupeřící o jedničku ve svém oboru. Vyzdvihuji herecké výkony, režii i mistrovsky zvládnutou kameru. Nelze hodnotit jinak, než plným počtem bodů.
Batman vs. Red Hood (2010)
Drsný příběh ze světa Batmana, řadím někde k lepším kouskům. Příběh je nabitý akcí, nabručeným Batmanem, šíleným Jokerem, a pomstychtivým Red Hoodem.
Miláčik, zmenšil som deti (1989)
Po dlouhé době komedie, na kterou se hezky dívalo, od začátku, až do konce. Sympatické herecké obsazení, dobré výkony mladistvých herců a šílené vědátorské scény, jejich rodičů. Příjemná komedie pro celou rodinu, ve které se práce dělala pěkně postaru a triky jsou daleko uvěřitelnější, než ty, které se dnes dělají pomocí počítačů a ve filmech působí spíš trapně (prázdně).
Hellraiser: Judgment (2018)
Co jde novodobým filmařům, tak skvěle prznit klasiku, kterou Hellraiser bezesporu je. Z tohoto žánru už dávno vyprchalo ono tajuplno, napětí z každého zaskřípání ztrouchnivělého dřeva, a hudby, ze které tuhla krev v žilách. Ono napětí dříve vedlo až k děsivému vyvrcholení filmu. Další pokračování už raději netočte a vymyslete raději něco originálního vy colou zdegenerovaný a hamburgery přesmažený mozky Hollywoodu!!!
Superman/Batman: Apokalypsa (2010)
příjemný oddechový komiksový příběh, který bohužel ničím novým nepřekvapí, ale ani neurazí. Animace velice pěkná i když samotný příběh, už o něco méně. Ale stále to je za tři hvězdičky.
Jeepers Creepers 3 (2017)
Většina scén za světla, a samotná maska Creeperse byla spíš k smíchu. To už větší vizáž měla Meg Foster, která aspoň masku k navození strachu nepotřebovala. Strach a napětí, které bylo navozeno první dílem, díl od dílu vyprchalo a tady nakonec zůstal jen ten plevel, který skončí v bioodpadu filmové kinematografie.
Svědectví (1994) (seriál)
Zajímavé zpracování příběhu Stephena Kinga, které je svojí první polovinou spíše hororem. V druhé polovině pozvolna ztrácí na napětí, až přejde do běžného klišé se zakončením, které mohlo být více propracované, aby drželo nádech strachu, hrůzy a napětí.