Recenzie (9 968)
Pyšná princezná (1952)
Jedna z těch nejlepších pohádek co u nás vznikla i když už pořádně zestárla.
Samuraj (1967)
Neskutečně zdlouhavý thriller o nemluvném, samotářském nájamném vrahovi, který se stal nepohodlným jak pro policii, tak pro své "zaměstnavatele". Umírněný Delonův výkon roli sedí ale film se táhne neuvěřitelným způsobem a část na policejní stanici snad ani nemohla být delší. Rozhodně film stojí za vidění ale divák si musí připravit kýbl trpělivosti.
Kráska z Manhattanu (2002)
Silně podprůměrná (skoro) romantická (skoro) komedie, ze které teče proudem jak naivita tak nuda. Lopez opět ukazuje, že za kamerou nemá co dělat.
Hannah Montana - Film (2009)
Infantilní podívaná pro naivní a nenáročné holčičky o dívce, kterou proslavilo její alter ego, které bez blonďaté paruky nikdo neodhalí. Film je plný hodně blbýho, infantilního humoru, nezáživných písniček, špatných herců a disneyovských moralních ponaučení. Jen pro odvážné.
Čo to dievča chce? (2003)
K těmhle filmům mám určitou averzi a není to tím, že by byly hloupý, oni jsou ... prostě blbý.
SHREKove prvé Vianoce (2007) (TV film)
Aneb jak vyždímat peníze na něčem co má úspěch. Proti SHrekovi nemám žádnou averzi ale tohle je opravdu o ničem.
Tučný Albert (2004)
Podprůměrná komedie plná černochů, která je určená hlavně pro černochy. Minimum vtipů a parta nesympatických herců. Ani pro děti a už vůbec ne pro dospělé.
Zázrak na 34. ulici (1994)
Příjemný rodinný film s krásnou vánoční atmosférou a mega charismatickým sympaťákem Attenboroughem, kterýmu bych Santu věřil i dneska. Škoda pár pomalejších scén (převážně ty ze soudní síně). Naopak taková scéna s hluchou holčičkou mě dostala.
Našli ma naši (2006)
Podprůměrná komedie, kterou zachraňuje jen skvělá dvojice Bates-DeVito.
Buldog (1988)
Pomalý ale napínavý thriller o obyčejném člověku, který pátrá po své unesené ženě v zemi, kde nikomu nerozumí. Škoda, že filmu chybí rychlejší tempo a nějaké zvraty.