Recenzie (9 972)
Vždy pripravený! (2010)
Ničím výrazná ani zábavná road movie o cestě dvou mladých Němců do Ameriky a jejich chápání místních zvyků.
The Ward (2010)
Jas legendární hororové hvězdy Johna Carpentera upadá už dobrých 15 let a tímto nevýrazným hororem jí rozhodně znovu nezažehne. O peckách typu "Věc" nebo kultovní "Halloween" si od tohoto tvůrce, můžeme nechat zdát.
Severozápad (2013)
Autenticky působící pokus o reálně vypadají gangsterku v kulisách potemnělého Dánska. Pro mě bohužel značně nevýrazné a nudné.
David Beckham: Bodywear (2013)
Sice z tý reklamy mám komplexy, ale na druhou stranu je celkem povedená.
Grinch (2000)
Pro mě jeden z nejotravnějších vysokorozpočtových filmů, co jsem kdy viděl.
Laurel a Hardy (1965)
Rozhodně nemám nic proti groteskám, ale tato legendární dvojice se v mých očích ani zdaleka nepřibližuje jménům jako Chaplin nebo Keaton.
Hybrids (2013)
Autovrakoviště, emzáci a sličná bloncka. Řemeslně slušně natočené akční scífko, které ničím nevytrhne, ale nepůsobí, jako děcky natočená blbina.
Timecop (1994)
Ve své podstatě taková chytřejší Van Dammeovka a jedna z těch lepších Hyamsovek. Ale ani jedno z těchto tvrzení nezaručuje skvělou zábavu. Všehovšudy průměr, kde chybí převážně pořádná akce a nějaký ten zajímavější nápad.
Xi you jiang mo pian (2013)
Přeplácaná fantasy blbost s absurdním příběhem, postavami, příšernými triky, nepovedenou akcí a typicky čínským humorem.
V tme (2011)
Ženský pohled na těžký život Židů za druhé světové války. Tentokrát je to pohled skrz otvory kanálu, kde se většina více než dvouhodinového snímku odehrává. Pohled neobvyklý, ale příliš utahaný a režijně až moc prostý.