Recenzie (9 968)
Po zániku Zeme (2013)
Dříve geniální Shyamalan, který se proslavil temnými, propracovanými thrillery, upadl dříve než se mohl stát legendárním. V roce 2010 se pak pokoušel vrátit na výslunní fantasy "Poslední vládce větru", který však po zásluze propadl a tentokrát se pokouší prorazit s žánrem vysokorozpočtové sci-fi, která láká dvojitým Smithem. Ani tentokrát však režisér své místo neobhájil a pokud se nevrátí k žánru, který ho proslavil, půjde brzy zpátky do Indie, nebo bude prodávat v nonstop večerkách. Spolu s nedávným "Hostitelem" nejhorší "velký" film roku 2013 a jedna z nejhorších vysokorozpočtových sci-fi co kdy vznikla.
Perličky na dně (1965)
S Menzlem mám občas docela problémy, ale tentokrát šel úplně mimo mě, stejně jako ostatní režiséři, kteří se na filmu podíleli.
Přednosta (2003)
Výborný americký nezávislák s excelentním výkonem Petera Dinklagea (dost možná jeho jediná hlavní role) jehož málomluvný hrdina zdědí nepoužívanou vlakovou stanici a potkává zajímavé postavy, které mají svá tajemství. Tempem pomalé, ale až nezvykle zajímavé.
Predstav si (2012)
Výborný snímek o slepém učiteli a jeho neortodoxních metodách při výuce stejně postižených žáků. Film dokonale pracuje s kamerou i zvuky a hlavní protagonista je zahraný dokonale. Příjemné překvapení.
Na konci sveta (2013)
Přestože mám předchozí snímky režiséra Wrighta a dvojice Pegg-Frost opravdu rád, tento mi nějak unikl a nezjišťoval jsem si o něm žádné informace. Ze začátku se jedná o komedii, kdy se po letech setkává parta kamarádů, aby dokončili "tah", který jim v mládí unikl o jednu hospodu (doslova). V půlce se však přidá žánr sci-fi, akční i horor a film nabere úplně jiný směr. Důležité je, že film po celou dobu výborně baví a má všechny trademarky předchozích snímků již zmíněné trojice. Tentokrát navíc řada známých anglických tváří ve vedlejších rolí. Opět povedené i když trochu odlišné.
Hej rup! (1934)
Legendární komedie dvojice Voskovec-Werich, která rozesmává a zároveň poukazuje na problémy s nezaměstnaností v předválečném Česku. Občas se film nepříjemně vleče ale scény s hledáním práce jsou nezapomenutelné.
Simone (2002)
Aby se režisér Al Pacino dostal opět na filmové výslunní, musí si stvořit novou hereckou hvězdu, která však ožije pouze v hlavách počítačů a nakonec hrdinovi přeroste přes hlavu. Velice zajímavý snímek se standardně skvělým výkonem Al Pacina a osobitou režií Andrewa Niccola. Bohužel prvotní nadšení a jedinečnost, upadá v celé druhé půlce filmu.
Krutá hra (1989)
Pro mě naprosto neznámé a ve výsledku bohužel nepříliš povedené akční béčko o daleké budoucnosti, kde vznikl jeden opravdu drsný sport, kombinující hokej a gladiátorské hry.
Šest uprchlíků (1970) (TV film)
Někdy po dvaceti minutách jsem si uvědomil, že se zde vůbec nemluví a že sleduji pokus o českou grotesku s partou legend českého filmu. Nudil jsem ... víc než je zdrávo.
Poruno no joô: Nippon sex ryokô (1973)
Jeden byt, jedna (na svou dobu) sexy Švédka a jeden nadrženej Japonec. To vše roztaženo (jako po většinu doby rozkrok hlavní hrdinky) na více jak hodinu.