Recenzie (9 975)
Očista navždy (2021)
Popravdě žádná Očista mi nepřišla nijak zajímavá a ta předposlední docela dost průserová. Očista navždy (snad už poslední díl extrémně zaměnitelné série) je překvapivě snesitelná, přichází s nápadem zabíjení i mimo povolený čas, ale pořád není vyloženě dobrým filmem.
Případ Kim Bok-Nam (2010)
Depresivní drama, říznuté drsným thrillerem. Trochu se to táhne, ale diváka to donutí s hrdinkou soucítit a ke konci jí bude i fandit, přestože se vše trochu zvrtne.
Major Grom: Morový doktor (2021)
Ruské komiksárna, která se u nás těší překvapivě velké oblibě. Na mě ale pořád až moc ruské, divoké a nezábavné. Dával jsem tomu šanci, opravdu ano.
Dark Was the Night (2014)
Počáteční budování atmosféry výborné, když se však přejde k akčnější fázi, začnou na povrch vylézat všechny režijní a produkční rezervi. Film už pak neděsí ani nebaví.
Nadosmrti (2021)
Megan Fox není zárukou kvality a i její křivky se v Transformerech dost okoukaly, ale tentokrát se ukazuje ve filmu, který je lepší, než by se mohlo zdát. Zápletka jednoduchá (hrdinka připoutaná k mrtvole v odlehlé chatě u zamrzlého jezera) ale realizace překvapivě slušná. Filmu nechybí napětí (postav nakonec bude více) ani slušně realizované scény. Malý ale dobrý.
Expedícia: Džungla (2021)
Jaume Collet-Serra není úplně špatný režisér, jen je to rutinér, který nemá vlastní ksicht. Tentokrát se poprvé vydává do vod rodinné podívané a pod záštitou v současné době asi nejhoršího možného studia (Disney) přináší filmovou adaptaci jedné z disneylandovských atrakcí. Nekonají se nové Piráti a přestože výsledek neurazí chybí tomu cokoliv co by diváka více vtáhlo do děje. Nechybí ruzné akční atrakce (přestože ta nejlepší je na konci první třetiny) ani popichování mezi ženkým a mužským pohlavím, ale divák má pořád pocit, že všichni jsou zavřeni v nějakém hangáru před zeleným pozadím (a že to tak i bylo) a nesnaží se víc než je nutné. Dwayne dokonce jakoby se nudil. Vznikla tak recyklovatelná věc, která nebude novou Mumií ani Indiana Jonesem, ale má své momenty. Jen je jich v těch 130 mintách hodně málo.
Tajná misia (1992)
Standardní téma poldy mezi gangstery. Neurazí ale existuje x lepších filmů na stejné téma.
Veľká španielska lúpež (2021)
Neurážející ale ani jinak výrazně zajímavý heist film. Film vyloženě nenudí, ale chybí mu šmrnc, napětí a chytrý scénář s charismtickými postavami.
Oběť (2019) (seriál)
Kdo je oběť a kdo je viník. To rozkrývá poutavé 4 dílné drama, které není klasickou detektivkou (i když nechybí malé pátrání) ale hutným dramatem o vině a traumatu za smrt dítěte. Režijně seriál nijak nevyniká, ale herecky je velice silný a přesvědčivý.
Euforie - Série 1 (2019) (séria)
Velmi drsná a otevřená výpověď o současné mladistvé generaci. Noční můra pro rodiče, cool podívaná pro mladé. Bavil mě styl, kdy se každá epizoda zaměřuje na jinou postavu a rozkrývá její načrtnutý charakter.