Recenzie (10 024)
Stopmotion (2023)
I přes zajímavý nápad a potenciál, nudná bída, která neděsí ani nebaví
Problém tří těles (2024) (seriál)
Jedno z nejžhavějších želízek v netflixovském ohni, ze kterého vznikla přemýšlívá nuda o návštěvnících z vesmíru. Zájem jsem ztratil někde u třetího dílu.
Phantom (2013)
Inspirace ponorkovou klasikou Hon na Rudý říjen je více než jasná, bohužel Phantom je druhá cenová a i přes slušné obsazení je spíše v podprůměru.
Madame Web (2024)
Madame Web přijímá od Marvels výzvu o nejhorší komiksový film a nevím jestli ten souboj vyhrála nebo to je remíza. Každopádně příšerný film po všech směrech, který potvrzuje mé tvrzení o ženských režisérkách komiksových filmů, protože S.J. Clarkson neměla ani ponětí co dělá.
Mzda za strach (2024)
Nová adaptace francouzské klasiky z 50. let, která se dočkala vynikajícího amerického remaku koncem 70. a nově se dostává na domácí frontu a nemělo se to stát. Mzda za strach není remake jako spíš ostudná vykrádačka a lacině vypadající a po všech směrech dost špatný akčňák, který si pouze vypůjčuje cestu náklaďáků plných nitroglycerinu, nelítostnou krajinou. Aby to bylo dost cool a záživné i pro novou generaci, byla přidána i lidská hrozba a čas od času i jiná překážka. Bohužel i přes pocit, že se neustále něco děje a je to přecpaný akcí, nemá to žádný pozitivní vliv na výsledek a pokud se divák nenudí u ohyzdné a nudné akce, rozčilují ho příšerné postavy a hlavně pocit, kdo tohle mohl vypustit do světa. Velká ostuda.
Americké obležení (2021)
Filmy Bruce Willise se posledních 6 let dělí na hodně bídné a méně bídné. Americké obležení je druhá volba a přestože se výsledek nedá nazvat dobrým filmem, je vidět že Willis se minimálně občas podíval na plac a neseděl jen někde v kanceláři.
Ten chlapec je postrach (1990)
Ve výsledku neskutečně amorální a zlý film. Když mi bylo deset, bavil jsem se a naštěstí se nepokoušel dětského hrdinu napodobit.
Psanci: Ve smrtelné pasti (2023)
Svižnější a nabušenější než v případě druhého dílu. Opět jednoduchý příběh a slabé vtipné vsuvky, ale hromada akce, která je přehledná a neskutečně fyzická.
Bolero (1984)
Film to je pekelnej, ale Bo Derek byla nádherná.
Chudiatko (2023)
Yorgos Lanthimos je svůj a bylo by asi zajímavé vidět, co se mu děje v hlavě. Chudáčci můžou působit jako jeho nejpřístupnější film, ale stále je to čistokrevný art a ne mainstream. Hlavním bodem je zde téma sexuality, které je prezentováno do příběhu někde na rozmezí Střihorukého Edwarda a Frankensteina. Film je odvážný a milovníci Emmy Stone (která zde popravdě není moc atraktivní) si přijdou na své a užijí si hromady sexu i nahoty. Pořád jsou ale Chudáčci od tvůrce Humra a to je důležité si uvědomit, protože vydržet toto audiovizuálně náročné, nepřístupné a dvě a půl hodiny dlouhé dílo, není jednoduché ale zároveň si divák odnese neobvyklý a neopakovatelný zážitek.