Recenzie (9 968)
Hrozba smrti (2024)
Doug Liman po posledních přešlapech vzal akční kultovku z konce 80. let, osekal ji na kost a přenesl do roku 2024. Gyllenhaal se řádně namakal a na pomoc si přivzali Conora McGregora, který hraje silně přestřelenou verzi sama sebe. I přes výhrady v podobě mizerného CGI, nevyužití prostředí (oproti originálu, který na tom dost stavěl) a podivného charakteru hlavního hrdiny, se jedná o parádní akční jízdu, která opravdu působí jako retro akčňák ale s moderními bitkami, zajímavými hrátkami s kamerou a celkově svěžím pocitem při sledování. Není to dokonalé, není to asi tak skvělé, jak to mohlo být, ale když vezmu v potaz, že i originál je dost hloupý a ne moc dobrý, dostali jsme film, za který by akční fandové měli být pyšní.
Grimm (2011) (seriál)
Fantasy seriál po vzoru Lovců duchů ale ve výrazně horší kvalitě. Příběhově nudné s nezajímavými postavami a extrémně lacinou výpravou. Vydržel jsem pár dílů.
Adikts (2024) (seriál)
Nesnesitelné české peklo, u kterého jsem nepoznal, jestli je vizuálně opulentní adorací na drogy nebo vztyčeným ukazováčkem, upozorňujícím na problémy dnešní mládeže. Nekoukatelné a neuvěřitelné vzhledem k tomu, jak vypadal předchozí režisérův Banger.
Moderná rodina - Season 7 (2015) (séria)
Oproti slabší šesté sérii, opět kvalitativní posun. Stále skvělé, vtipné a postavy nejde nemilovat.
Nemé tajomstvá (2023)
Na české poměry jeden z nejlepších kousků roku 2023, který má scénáristické rezervy ale po stánce herecké a audiovizuální, vyloženě exceluje. Přidat více dramatických oblouků a vygradovat některé zásadní scény a byl by to film, který by se nemusel stydět ani ve světě. 70%
Bez viny (2022) (seriál)
Bohužel jedna z těch slabších kriminálek z Anglie. I přes pouhé 4 díly, táhlé, ničím zajímavé s minimální gradací a bez zajímavého scénáře, který nenapíná ani nebaví a ještě dojde k tomu nejbanálnějšímu vyústění. A ta anglická Vera Farmiga z wishe, byla víc otravná než sympatická.
Případ Stodolovi (2024) (seriál)
Jeden z nejhorších a nejzvrácenějších kriminálních případů v ČR. Neuvěřitelná ukázka ženské manipulace.
Zatôichi kenka-tabi (1963)
Klasicky vystavěný Zatoichi, kde se přes hodinu nic neděje a vše je zakončeno bitvou.
Out of Darkness (2022)
Prey z Wishe, který chce být seriózním survivalem s hororovým nádechem ale právě tím vážným ksichtem, nejvíce ztroskotává. Chápu minimální rozpočet, který dovolil pouze několik postav a utíkání nudným lesem ale režisér nemá dostatek schopností, aby film utáhl. Strašení funguje pouze chvíli a po čase neustálá tma a vygradované zvuky na max, začnou spíše otravovat, jako herecká sebranka, které tu blížící se smrt přejete. Out of Darkness mohl být slušným indie hororem ale vznikl nudný a otravný horor, který ve výsledku ani není hororem.
The Bricklayer (2023)
Nedávno tu byl včelař, nyní zedník a už se těsím na řidiče septiku. Comeback Rennyho Harlina se nekoná a Aaron Eckhart by se měl přestat snažit být novodobým akčním hrdinou ve středních letech. O něco menší průšvih, než by se dalo čekat ale dobrý akční film se nekoná ale nostalgikům by občas mohl připomenout zlaté devadesátky. Bohužel akce spíše bídná a častokrát velice špatně udělaná.