Recenzie (158)
Hrabě Monte Christo (1954)
Skvělé zpracování románu, byť složitější děj na rozdíl od novodobých fimů. Perfektní Jean Marais s výborným dabingem p. Vosky!
Jan Žižka (2022)
U mě spokojenost! Film jsem si užil. Děj má spád, není přesycen zbytečně brutálním záběry a zcela mě ,,dostala" hudba a v závěru jsem měl dokonce mrazení!!!
Polda (2016) (seriál)
U nás doma super oddychovka od první do ,,zatím" poslední série!
Volyň (2016)
No, zvláště v nynější době zážitek při sledování. Co vše je člověk schopen udělat člověku, když je zfanatizován ... !!! Působivé, brutální, šílené, ale výborné drama!
Biely tesák (1973)
I teď, po letech, hodnotím velmi vysoko. Kvalitní dobrodružný snímek ( co na tom, že není věrně podle knižní předlohy na rozdíl od výborného sovětského filmu z r. 1946). Dojem umocňuje i vzpomínka na mládí v 70-tých letech, kdy takových filmů u nás moc nechodilo ....!!!
Príbeh o rytierovi (2001)
Super,bomba, bezva oddychovka ve středověkých časech s fantastickou hudbou, za mě jasná 5+!!!
Letka 633 (1964)
Za mě super válečný ( a navíc letecký) film, jen je škoda, že je hodně ,,dehonestovaný" dabingem, být tak ,,nadabován" v 70 - 80-kách FSB, byl bych nadmíru spokojený !
Markíz de Bois-Doré (1976) (seriál)
Nostalgie? Jistě, v raném mládí jedna z mála možností historického, dobrodružného seriálu. A že to je, mírně řečeno, sentimentální? Tenkrát a ani dnes mi to vůbec nevadilo, nevadí! A jeden velký bonus: skvělý dabing Čst z roku 1979, p. O. Brousek st. a p. T. Medvedcká i další, to je naprosto fantastické 👌!
Není kouře bez ohně (1973)
Viděno poprvé včera a člověku až mrazí, když si uvědomí, jaké hry se hrály a stále hrají v politice ( hlavně teď u nás opět aktuální)! Skvělý film s výborným dabingem FSB!
Král Šumavy (1959)
Po filmařské a herecké stránce perfektní práce.