Recenzie (158)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Právě sleduji začátek čtvrté řady. Pro mě je to momentálně to nejlepší,co jsem dosud v seriálové podobě v posledních letech viděl ! Z prvotní nedůvěry k sáhodlouhým seriálům se postupně vyvinula nedočkavost a doslova závislost na dalším pokračování (slyšel jsem něco o osmi desetidílných řadách ?). Takže zatím super a doufám,že nenastane zklamání.
Není cesty zpátky (1970)
Jako asi 8-10-iletý jsem tenhle (tuším třídílný seriál) docela hltal. Výrazná postava Nikolaje Oljalina mi utkvěla v paměti. Takže u mě nostalgická vzpomínka na prima dětství a docela zajímavý dobrodružný film - seriál,tuším třídílný.
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Dávám o hvězdu víc než u van Helsinga a Červené karkulky.
Van Helsing (2004)
Pohoda,klídek ... Nenáročný filmeček,příjemná oddychovka. Přeci nebudu hanět něco,od čeho jsem nečekal nic víc,než nenáročnou podívanou s počítačovými triky.
Červená Čiapočka (2011)
Dobrá oddechovka,prostě pohádka pro odrostlejší....
Hořící keř (2013) (TV film)
Tak právě film sleduji na HBO2 a nemůžu dát nic jinýho než 5 hvězd. Výkony herců jako Trojan,Pokorná,Bareš a hlavně fantastická Táňa Pauhofová (hrála vůbec ve špatným filmu ...?),to je prostě fantazie v častých marasmech,které vídáme v naší televizi! Moc děkuji za shlédnutí,za výrobu filmu !!!
Nedotknuteľní (2011)
Včera viděno na STV 1 a mohu jen potvrdit : opravu jeden z nejlepších filmů,dobře jsem se bavil!
Bedári (1958)
Podle mne nejlepší zfilmování Bídníků,jen škoda,že jsem se už nedostal k původnímu dabingu!!! Dnes,tj.2.1.2014 se musím opravit. Dvoudílnou adaptaci mám s původním dabingem - Větrovec,Přeučil atd.,takže ještě jednou super!!!
Naši furianti (1983) (divadelný záznam)
Sešlost PÁNU herců,prostě skvost !!!
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Jo,jo,prima oddechový film,ale proti seriálu dávám o hvězdu míň - prostě to tak cítím.