Recenzie (156)
Wilsonova 10 (2021) (relácia)
Oáza klidu, pohody a pravdy 👌😉
Aristokratka vo vare (2024)
Solidní oddychovka, za mě o stupeň lepší než jednička.
Vianočný príbeh (2022)
Nenáročná, pohodová komedie s romantickým závěrem, kdy i slzička ukápla 🙂.
Medvěd a strašidla (1959)
Další příjemná pohádka na hradě Bouzov.
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Lepší průměr z pohádek, které nám poslední dobou filmaři přinášejí.
Tri zlaté dukáty (2023) (TV film)
Tak u mě dobrý. Spíš než pohádka (v tom pravém slova smyslu) to beru jako pohádkový příběh. Super slovenská krajina a průvodní hudba i závěrečná píseň prostě bomba!
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
U mě dobrý, výborně jsme se s rodinou bavili. Po nepříliš (u mě) vydařené ,,Křišťálové lebce" to byl opět ten ,,starý dobrý Indy". A tentokráte mi ani moc nevadilo, že to bylo ,,počítačově upravováno" ! Za mě velmi dobrý závěr etapy Harisonových dobyvatelů! Dle oblíbenosti bych díly seřadit asi takto: 3, 1, 5, 2 ... 4 !
Bez motivu (1971)
Prima francouzská detektivka a navíc opět super dabing - excelentní p. Cupák.
Hrabě Monte Christo (1954)
Skvělé zpracování románu, byť složitější děj na rozdíl od novodobých fimů. Perfektní Jean Marais s výborným dabingem p. Vosky!
Jan Žižka (2022)
U mě spokojenost! Film jsem si užil. Děj má spád, není přesycen zbytečně brutálním záběry a zcela mě ,,dostala" hudba a v závěru jsem měl dokonce mrazení!!!