Recenzie (158)
Dálkoví řidiči (1973) (seriál)
Dětský idol - dálkoví řidič Sancho Garcia,v tý době jsem silně toužil být kamioňákem. Nostalgická vzpomínka.
Slavné útěky (1972) (seriál)
Taky pamatuji,šlo to někdy v 70-tých letech. Úkryt ve figurině hráče v šachy vidím jasně a něco se mi ,plete",že snad to byl voják a neměl nohy?
Leví kráľ (2019)
Příjemná oddychovka a hlavně děti se bavily!
Shane (1953)
Viděno včera na stv 1 na dovolené na Slovensku. Zajímavý a docela napínavý western (když už zaujal manželku,která kovbojky celkem odmítá). Příjemné zpestření horúceho večera.
Velitel (1981) (seriál)
Na seriál si vzpomínám,dávali jej tehdy (v roce 1982) v neděli v 20.00. A proč ta vzpomínka? Jednak jsem tou dobou někdy odjížděl na internát a pak taky proto,že jeden z hlavních ,,hrdinů" nosil moje celé jméno. Tři hvězdy za nostalgické připomenutí mládí a pak i vzhledem ke srovnání s tím,jaký slátaniny se točily a ještě točí i po ,,slavné listopadové sluníčkové" jakožerevoluci ....
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
Velká klasika ,,osumdesátek",famózní výkony herců!
Henrich VIII. a jeho šesť žien (1972)
Kvalitní historický film s neméně působivým dabingem z roku 1979!
Norimberský proces (1961)
Parádní film,každá minuta,každý monolog a dialog je skvělý,skvělé zahraný v původním dabingu pánů Záhorského,Adamíry a dalších.
Vlk a baránok (1980)
Super oddychovka a hlavně skvělý dabing s famózním p.Fišerem a Rosnerem! A i ta nedabovavaná scéna s ,,krkáním" je skvělá ...🤣🤣🤣
Vrahovia poriadku (1971)
Výborný film,skvělý dabing a výborné komentáře od vesper001 a zigy.