Recenzie (5 176)
Vládci ulice: Moc lásky (2023)
Keby že napíšem komentár taký, aký by som chcel, "vďaka" slobode na internete by som si išiel na pár rokov sadnúť. Absolútny super ODPAD!
Jeseň v New Yorku (2000)
Hlboký film. Neostalo to len v rovine starý-mladá ale išlo to až na úroveň rakovinka-ľútosť. Je fajn že to nemuselo mať pol dňa a aj tak povedali všetko. Vidieť tie mladé verzie je pridaná hodnota. 3 z 5
Malena (2000)
No, mal som to pustene ako podmaz, občasne som tam chodil očko a usúdil som, že to budem musieť vidieť ešte raz. Vždy ked som tam niečo zazrel, mala Monica zvodný výraz, alebo tam bola nejaká uniforma, alee hlavne Monica. Evidentne si tento film vypapala a šudia ju milovali. A príbeh je to skoro až autentický. Zatiaľ len 3 z 5
Zmluva s diablom (2000)
Viac som to počúval ako pozeral, ale asi to na svoju dobu bol v skutku zábavný film plný trikov a rôznych efektov a Brendan bol fakt dobrý, v tom čase. Preto sa nebojím dať 3 z 5
Lulu sa vracia (2000)
Nie je to komédia a už vôbec nie romantika. Je to čistokrvná dráma, dobre zahratá, dobre napísaná, ale stále dráma. 2 z 5
Chilli, sex a samba (2000)
Akurát tak chilli a mladá Cruz. Príjemné, lahké, netreba rozmýšľať a miestami ani sledovať. 2 z 5
Nežiadaj svoj posledný tanec (2001)
Keď sa náhodne dostanete k filmu z vášho mládi...a stále je to rovnaká čierna sračka ako vtedy. ODPAD!
Tanec s vášňou: Rozbaľ to! (2008)
Hen táto pohyblivejšia verzia Gini Carano je síce pekná, ale tieto filmy ma nezaujímajú. Pesnička fajn. 1 z 5
Muzikál aneb Cesty ke štěstí (2016)
Nedokázal som to sledovať so všetkou vážnosťou a nebolo to ani potrebné. Všetci, čo sme prešli takýmito sústredeniami vieme, ako to tam chodí a nič nás neprekvapilo. Jedna za snahu. 1 z 5
Zamilovaní rivalové (2014)
V tomto filme ma ani len tie pesníčky nezaujali. ODPAD!