Recenzie (5 187)
Tancovať ďalej (2021)
Táto geriatrická francúzska generácia hraje v každom geriatrickom francúzskom filme. A mňa to už nebaví pozerať. Riešia vždy to isté, bez humoru a myslia si, že su večne mladí. Vždy lepšie ako utrápená a ukričaná depresívna dráma, na druhej strane, bavil ma hlas Dzuríkovej. 1 z 5
Pod obvazy 2 (2022) (TV film)
Mne bolo trápne za nich. ODPAD!
Paní Lowryová a syn (2019)
Ukecaná divadelná hra s dvoma geriatrikmi. Choďte mi do piče s takými filmami, čo subjektívne trvajú pol dňa. ODPAD!
Svadobná štrúdľa a slivkové šťastie (2020) (TV film)
Hlavná linka je úplná blbosť. Mohla mať krásnu mesačnú dovolenku, piecť si štrudle a chodiť tam len prespávať. To že si to skomplikovala, to bol jej problém. A rodinná linka príbehu? Ozaj, koho to zaujíma v tak nudnom a nezáživnom filme? Aspoň že kopali do cirkvi. 1 z 5
Minulost neumírá (2019) (TV film)
Tu umrie skôr divák ako minulosť. ODPAD!
Zlodej a klamárka (2018)
Len tak sa to potáca od nikam nikde. Chápeme motivácie, nefandíme ani jednému. ODPAD!
Malá žienka (2021) (TV film)
Real shit story s pomerne dobrým príbehom, kde sa stále niečo deje po obsahovej stránke. Núti to aj k zamysleniu, lebo udalosti nie sú podané čierno-bielo, a aj keď hlavná hrdinka má povahu kurvy, môžeme na ňu nazerať všelijako. Rovnako tak aj ostatné postavy sa nesprávajú vždy správne, a to dodáva filmu určitú pichľavosť. Som rád, že to nieje zbytočne rozťahané, ale trochu chýba lepšie tempo alebo "agresívnejšia" gradácia. Za mňa fajn. 3 z 5
Láska, jeseň a právo (2019) (TV film)
Všetky tieto filmy sú na jedno kopyto. ODPAD!
Říjnový polibek (2015) (TV film)
Režisér by sa mal držať prvej časti svojho priezviska a netrápiť nás takýmito snímkami. ODPAD!
Smutek černé vdovy (2018) (TV film)
Začiatok filmu v kombinácií s názvom definujú celú zápletku. ODPAD!