Recenzie (5 173)
Továreň na sny (2019)
Pekné, príjemné romantické. 2 z 5
Dávno stratená dcéra (2018) (TV film)
Apoň že to nebolo tak prvoplánovo vypatlané ako väčšina týchto filmov. Prínos je ale minimálny. 1 z 5
Rychlá hra (2019)
Dejovo vyprahlé jak posledné Lundyho filmy, našťastie to bolo krátke a akčné. 1 z 5
Záchranáři z Malibu: Další vlna (2020)
A potom že prečo sú tie americké deti tak vypatlané. Lebo pozerajú takéto netflixoviny. ODPAD!
Mákni! (2020)
Zas ďalšia úžasná netflixovina. ODPAD!
Jako zvířata (2019)
Nie veľmi podarená teambuildingovka, presne ako celý film. ODPAD!
Let's Dance (2019)
Veľmi pekný odpad tento film. ODPAD!
Pravdivý příběh Neda Kellyho a jeho bandy (2019)
Toto bolo strašné. Kým sa to rozbehne, aby človek zistil, že i tak je to pičovina. Ani to obsadenie to nezachránilo. Len za tie hektolitre krvi 1 z 5
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Miestami to má lepšie songy jak posledných 10 ročníkov. Inak je to ale dosť podobné hovno ako samotná súťaž. Len sa mi zdalo, že sú trochu mäkkí a bolo tam málo dúhových vlajok a zberačov bavlny oproti ESC ( samozrejme, švédsko nesklamalo ) Camea víťazov a účinkujúcich fajn ( ty nie Končita ), príbeh pekný, herecky fajn a na scénke s kolesom sa budem uchcechtávať ešte pár dní. Ako pocta súťaži neadekvátne, ako marketing pre amíkov skvelé. 3 z 5
Neviditeľný (2020)
Hravé, chytré, švižné, ale len v prvej polke. Potom, ako keby som to vymyslel ja. Predvídateľné, viac akčné a hlavne s jediným možný záverom. Ako keby im došli nápady. Rozhodne ale príjemné jednohubka bez hudby a so správne vyšinutou Moss. 4 z 5