Recenzie (738)
Don Juan DeMarco (1994)
Pár vtipných momentů a ohromný Johnny Depp v celku nudné záležitosti. Je až s podivem, jak Deppovo charisma dokáže "zachránit" spoustu filmů, které bych vypla hned na začátku...
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Zážitek vrytý natrvalo nejen v mé paměti - jak v Luhačovických zahradách před lázeňskými duchnami předvádím baletku a la Ace Ventura.
Requiem za sen (2000)
Co z toho plyne? Nekoukejte na televizi, cpěte se čokoládou, jezte, co hrdlo ráčí a otáčejte se zády ke všemu nekalému... Taková směska trosek se jen tak nevidí.
Svet podľa Garpa (1982)
3,5. Nemohu dát víc, jelikož z tak geniální knihy, jakou Irvingův Svět podle Garpa je, nikdy nebude tak geniální film. Spousta věcí ve filmu není, ale pravda je, že se jí drží dost věrně. Každopádně knihu nic nepřekoná - kdo ste ji nečetli, okamžitě to napravte...!!! ;-)
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Scénka s písní I'm going home mi přišla jako krásná parodie na klip Anety Langerové Voda živá... :-D
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Taky jsem to jako malá úplně žrala, ale teď když jsem to viděla asi po 10 letech, nechápu, jak jsem se na to mohla dívat :)
Akty X (1993) (seriál)
Miluju rtěnky Dany Scullyové. Obdivuju ji, jak umí krásně a rychle běhat v botách na podpatku. Závidím jí její krásné vlasy a přítomnost Muldera :-) Při opakovaném sledování jejich (nejen vědeckého) hašteření jsem spokojená asi jako holčička, které se právě na písečku podařila udělat krásná bábovička... :-)
Nepohodlný (2005)
Výborný film o tom, jak svět sere na Afriku...