Recenzie (1 017)
Bitka o Midway (2019)
Takový typický americký epos plný počítačových efektů, až jsem nabyl dojmu že nesleduji film, ale gameplay nějaké hry. Jsem spíš na klasiku z roku 76.
Kliatba kvíliacej ženy (2019)
Občas jsem se i lekl...!!!
Záhada Hory mŕtvych (2013)
Prostě béčko na zkouknutí a zapomenutí.
Co na to Češi (2016) (relácia)
Bože jen jsem na okamžik zahlédl v TV tuhle sračku s tím Matonohou. Na takovou pitomost můžou čumět jen důchodci.
Králiček Jojo (2019)
No asi jsem měl při zhlédnutí traileru větší očekávání než jsem nakonec dostal :-/
Ploština - krvavá paseka (2003) (TV film)
Kdo na Ploštině někdy byl, tak to musí vidět. Kousek jsou Vařakovy paseky nebo Prlov. Ploština je ovšem symbolem nacistické zlovůle před koncem války.
Obří opravny (2018) (seriál)
Díl o Gripenu z Čáslavi byl super.
Jumanji: Ďalší level (2019)
Já jsem si to užil ...
Mačky a psy (2001)
Dobrý úlet na odreagování
Hurikán (2018)
Film věnovaný polákům, takže postava čechoslováka je jen taková dopňující, i když je to dost vedlejší role je fajn vidět Kryštofa Hádka v akci.