Recenzie (1 017)
One Man Show (2008) (relácia)
Strašná kravina....ještě mu konkuruje ten blbec Maryško :)
Fenomén (2008) (relácia)
Stream má opravdu krizi, když jsi vydržuje tuhle brněnskou naplaveninu. Tento pořad je opravdu slušná porce kravin, ale aspoň je tam snaha něco sestříhat a není to tak trapné jako ty její skládačky Česko v číslech. Opravdu nechápu, kde se tento moderátor s ženským jménem Karolína vzal, možná to bude tím, že vlezla do té trapné show Vyvolení a tam na sebe upozornila. V Brně si zrobila ostudu tak utekla do velkoměsta. Ta tupá renaultka si neumí vyčistit klimatizaci jednou za rok, pak slzí jako by se plavila s Dicapriem na přídi Titaniku. No i tohle má bohužel řidičák.... jo a nakonec ten její bratr to je taky dobrý dement.
Blesk (2011)
Díky Stathamovi je to průměr :)
Marťan (2015)
Na film jsem byl natěšený a uvažoval jsem na ně jít do kina. Prakticky mi to připomnělo gravitaci, takže to není film co si pustíte dvakrát do roka. Díky efektům si ovšem užijete každou minutu.
DVTV (2014) (relácia)
Od té doby co jsou klon ČT24, to stojí za hovno. Žádní zajímaví hosté jen politické briefingy. Vážená redakce jděte do prdele!
Na lane (2015)
Velice příjemný film :) doporučuji!!
Jídlo, s.r.o. (2014) (relácia)
Kamarádi zlatí. Někdy ten Vaněk ze sebe dělá kolikrát šaška to je hrůza....jinak je samozřejmě zajímavé sledovat jak leze do řiti všem, kterým kritizoval jejich výrobu.
Po konci sveta (2015)
Ztráta času, jen ta scéna se zdivočelou folii vypadala hrozně děsivě. Čekal jsem od toho více ...
Na život a na smrť (2013)
Velice mě zaujalo, že to je podle skutečné události a že se Afghánci vzepřeli Talibánu, aby ochránili američana.
Po zániku Zeme (2013)
Nejvíc se mi líbila ta scéna, kdy ho zachránila ta supice :)