Recenzie (1 017)
Stážista (2015)
Parádní oddechovka 👍
Sully: Zázrak na rieke Hudson (2016)
Vynikající Tom Hanks a celkově zpracování filmu. Takže za 5*
Až na Měsíc (2020)
Animák pro asijskou mentalitu s prvky asijské kultury. Občas pěkné efekty, ale ty zpívající scény mi přijdou otravné. Není to můj šálek kávy, tak volím v hodnocení tři hvězdy.
Šprtky to chcú tiež (2019)
Taková béčková sračka na zabití času :D ale final scéna byla fajnovka.
Tanki (2018)
Takový epos a pohádka v jednom....co je založeno na pravdě? Tipl bych tak 10%, nicméně dívat se na to jsem neměl problém.
3Bobule (2020)
Film jsem odsoudil dopředu, protože úspěšný jméno by se nemělo natahovat. V případě Bobulí jsem byl ovšem mile překvapen jaký je to opět milý děj a pobavil jsem se výtečně. Na hodnocení zde na csfd je občas nutné koukat skrz prsty..
Kalašnikov (2020)
Mile překvapilo a tak doporučuji :)
Přežili jsme území nikoho (2014)
Nízkorozpočtový film, na který si za měsíc ani nevzpomenu..
The Elements (2016)
Nemám slov! Prostě skvělý outdoorový dokument o třech lidech co dali srdce do něčeho co je naplňuje. Skvělá kamera, super hudba na podkres, opravdu znamenité záběry a celkově vás děj pohltí tak moc, jako by jste byli součástí toho příběhu. Jinak než plný počet hvězd, to nejde!!!
Neznámy vojak (2017)
Zajímavý film o pokračovací válce. Velký obdiv finskému národu. Vřele doporučuji.