Recenzie (305)
Osvietenie (1980)
Kdyby byla moznost, dat hvezdicek sest dal bych jich sedm:-), zazitek na ktery se jan tak nezapomina.
Redakce (2004) (seriál)
Nejlepsi CR serial poslednich 3 let, takze - *** hvezdicky:-)
Poisťovňa šťastia (2004) (seriál)
Ja vim ze se opakuju, ale je to strasna sracka!
Dom z piesku a hmly (2003)
Vyborny, emocemi nabity film o osudu mlade divky a iranske rodiny bojujici o strechu nad hlavou. Film nekonci happyendem a mozna i proto sem mel z filmu pocit bezmocnosti a uz se opravdu "tesim" az budu kupavat byt, tady aspon vidite kam az vas muze dohnat bernak:-)
Úsvit mŕtvych (2004)
Nejzbesilejsi hyper cool jizda roku 2004, netreba nic dodavat. PS: ty titulky jsou fakt husty narez, to chci jako setric na muj PC:-)
Peklo (2003)
Tak jestli je Van Damm zpet, tak potez pan buh, protoze by nezmlatil ani kocku me babicky a to nema jednu nohu.
Zlodej životov (2004)
Prumerny thriller s nevyuzitym potencialem a jednou hodne, ale opravdu hodne desivou lekackou, kdy se vam postavi chlupy az na prdeli:-)
Kat (2004)
Ztratil vsechno aby nemel co ztratit. Stokrat omylany scenar o pomste (vy ste mi zabily zenu a dite, ted sem nasrany a za to vas vykidlim vsechny) navic s ne moc vyraznim hrdinou, ale co , ja se chtel bavit a bavil sem se vyborne.
Gladiátor (2000)
Prvni film, ktery sem videl v DTS, takze uz jenom proto to byl silny zazitek, jinak velkofilm se vsim co se k tomu patri a Russell v zivotni forme.
Jeepers Creepers 2 (2003)
Prvnich 15 minut jako by pripravovalo divaka na slusnou vyvrazdovacku, ale pak se to vsechno pos..., herci jsou otresni, porad si musi neco dokazovat, az z toho ma divak nutkani je odkrouhnout sam a necekat az to za ne udela ta bestie. Scenar? Jak uz to u takhle "kvalitnich" snimku byva - zadny neni, takze od komornejsiho prvniho dilu je tohle jednoznacny propad hluboko dolu.