Recenzie (300)
Invaze lupičů těl (1956)
Tento snímek jsem viděl asi před 6-ti lety, ale zanechal na mé duši stálé stopy jizev...:-) Atmosféra tohoto hororu opravdu nemá obdoby. Čím déle jsem koukal na film...tím více jsem se cítil depresivně a sám jako hlavní hrdina. SUPER INVAZE!
Bláznivá strela - Amerika v ohrození (2008)
Mě se to líbilo. Pravde je ta že lepší parodie se už natočili v 80. a 90. letech a s Bláznivou střelou to opravdu nemá nic společného,ale já se vážně docela bavil. Jsou tu mnohem větší PROPADÁKY tipu TOHLE JE SPARTA nebo DISASTER MOVIE...TAM BY JSTE MĚLI DÁVAT - ODPAD!!!
Mučedníci (2008)
Francie začala produkovat zajímavé horory s velkou dávkou brutality a surovosti. 2 kamarádky až za hrob, přičemž jedna z nich je evidentně psycho... Chvílemi jsem opravdu jen nevěřícně koukal se zatajeným dechem a čekal co přijde dále... Lepší 3 hvězdy.
Piraňa 3D (2010)
,,Co to sakra bylo??!!" Tuhle větu jsem si u pár scén musel stále opakovat a scény i přetáčet, abych se pobavil znovu:-) SUPROVÁ ODDYCHOVKA S DOBRÝMY HLÁŠKAMY A HLADOVÝMY RYBIČKAMI CO DLOUHO SPINKALY. NADBYTEČNÉ MASO MUSÍ PRYČ:-) Film jsem shlédl s titulkama a pustím se do něho dnes znovu s přítelkyní:-)
Babylon A.D. (2008)
Teda, těšil jsem se a čekla jsem více. A to byla asi ta největší chyba...Soubojů mohlo být více a film mě i chvílema přestával zajímat, a to jsem SCI-FI FANATIK +Depardieu hraje pěkně slizkého východoevropana...+Diesel na konci filmu - to si nenechte ujít - ,,Já umřel?"
Disaster Movie (2008)
Dávám jednu hvězdu za to že jsem tento titul dokoukal (ač s trochou dávky lekých drog - jinak by to ani nešlo)...Je to hrozná parodie...TRAPNÝ humor možná někoho osloví, akorát teď vůbec nevím koho....
Toto je Sparta! (2008)
Tak tohle vážně NE!!! Dvojici Friedberg a Seltzer já můžu, ale myslím, že tahle parodie je věnována trochu jiným lidem...Dokonce jsem dokoukal takovej SHIT jako je Disaster Movie,ale tady na to jsem NEMĚL sílu...Po cca 15 minutách jsem to vypnul a byl zcela rozhořčen,že něco takového mohlo vůbec opustit místnost střižny!!!!
Total Recall (1990)
Kultovní sci-fi ke kterému mám velice vřelý vztah. Verhoeven měl točit jen sci-fi! To se opravdu povedlo! Žebříček : 1. Total Recall 2. Hvězdná pěchota 3. Robocop
RoboCop (1987)
Jako malej prcek jsem tenhle film hodně respektoval. Bral jsem ho jako horor o stroji co se vymkne kontrole(no jo). Nedávno jsem ho shlédnul hned 2x a měním svůj názor na - Super akční thriller, který předběhl o pár let svou dobu...
Vesmírna pechota (1997)
Mám rád Sci-fi od Verhoevena. Vlastně celkově zbožňuji SCI-FI. U Hvězdné pěchoty jsem se dobře bavil a hlavně nenudil! Skvělé vizuální efekty, krev, emoce, akce, i pozdější reakce...:-)