Recenzie (300)
Shoot 'Em Up (2007)
Zatraceně odvázanej úlet ! - jen v tom nejlepším smyslu slova ! Je libo mrkvičku ? :-D
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Bylo to super , ale nějak jsem těžce nepobral tu kulturní vsuvku typu Godzilla....že by ne CRANK ale CRACK ??
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Režijní debut ?? Nakopávání ,,varlat´´ hlavního hrdiny od začátku do konce filmu ?? Super !! Kluci si asi šlehli moc Epinefrinu , ale bodlo jim to ! Jen tak dále !
Déjà Vu (2006)
Denzela a Kilmera mám moc rád a když se k tomu připojí skvělí Scott s hlubokým nádechem Sci-fi je to pro mne orgasmus :-)
Vymedzený čas (2011)
Rozpolcenost - tak se cítím. Mráz po zádech mi jde z toho co nás vlastně v budoucnu čeká....
Mrcha učiteľka (2011)
Cameron je moje srdeční záležitost a ve Zkažené úče se mi zatraceně líbila !!! HOT GiRL GO !
Vec (2011)
Klobouk dolů !!! Krásná návaznost na Věc od Carpentera.
Vec (1982)
Brrrrrrrrrr............. super podívaná.
Duchovia Marsu (2001)
Tohle bylo šílené béčko :-) zajímavé obsazení , ale jinak spíše zklamání z topornosti některých scén....
Neviditeľný na úteku (1992)
Johna Carpentera mám moc rád a tohla Sci-fi Komedie se mu povedla.