Obľúbené filmy (6)
Demolátor (1993)
Film který jsem zaručeně shlédl nejvícekrát ze všech! Prostě super!
Horizont udalosti (1997)
Total Recall (1990)
Kultovní sci-fi ke kterému mám velice vřelý vztah. Verhoeven měl točit jen sci-fi! To se opravdu povedlo! Žebříček : 1. Total Recall 2. Hvězdná pěchota 3. Robocop