Recenzie (300)
Dokonalý únik (2009)
Velice dobrý thriller s krásnou přírodou. Před všemi herci smekám a Steve Zahn byl třešničkou na dortu.
Počiatok (2010)
Úžasný filmový zážitek!!! Nolan potvrzuje že je nejlepší režisér tohoto desetiletí!
Síla života (1985)
Bohužel u mě zavládlo zklamání. Prvních 50 min jsem se docela bavil, pak to šlo do kopru...
The Crazies (2010)
Nemůžu si pomoct, ale já se skvěle bavil!!! T. Olyphant se mi v posledních letech začíná zamlouvat. R. Mitchell mě nezklamala stejně jako v Silent Hill.
Masaker v Texase (1994)
Zbožňuji Texas Chainsaw Massacre, ale tohle - Velké zklamání!!! Do 50 min jsem to ještě tak nějak bral s rezervou,ale zbytek filmu je opravdu odpad, který se jen tak nevidí!!! Hodně smutné je i to co zde vytvořil Leatherface...opravdu nerozumím....takhle pošpinit sérii TCHM!!!
Poliši (2010)
Jsem mile překvapen...Velmi dobré pobavení!
Štyri izby (1995)
4 hvězdy za každý hvězdný příběh.
Planéta opíc (2001)
Mám raději PLANETU OPIC (1968), ale na tuto se také vždy rád podívám.
Bitka o Planétu opíc (1973)
Určitě nejslabší část z pěti dílné série. Ale hodnotím 45%
Dobytie Planéty opíc (1972)
Já se na tyhle opičáky prostě můžu dívat.