Recenzie (155)
Resident Evil: Rozklad (2008)
Pěkná animace, skvělá akce, ale v tomto žánru mi prostě trochu chyběl pravý lidský charakter. Jinak mě to příjemně překvapilo.....
Súdny deň (2008)
Docela pěkná akce, ale rozhodně to není žádný převrat, zvláště v tomto žánru. Každopádně pro všechny milovníky těchto filmů to žádné velké sklamání být nemůže....
Návštevníci: Cesta do Ameriky (2001)
Horší než jednička, lepší než dvojka. Já jsem se docela zasmál, ale remake dvojky už vidět nechci...
Ničomníci (1995)
Podle mě naprosto průměrný akční film s pár vtipnými scénkami. Takový pokus o napodobení Smrtonosné zbraně. Ale nebylo to špatné! :-)
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Myslím, že se film ve své podstatě dost povedl. Je dobré vidět, jak to všechno začalo, ale příště, až zase budu zkoukávat Underworld, tak v tomto pořadí: 3,1,2....
Diabolská svokra (2005)
Trapný film akorát tak do televize a to ještě v hlavní vysílací čas. Hrůza!!
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Nejlepší z nejlepších seriálů. Inteligentní a dobře natočený humor. Naprosto přesně popisuje americký život dvou bratrů a jejich problémů. Na tento seriál vždy rád vzpomínám, hlavně na COPS!
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Miluju válečné filmy. A když se někdo odhodlá natočit seriál, je to ještě lepší. Nechybí tu snad žádná větší válečná operace, která se odehrála. Lepší už to nemůže být!!!
Kód Navajo (2002)
"Já jsem ku*va dobrej mariňák..." No jo, to jsi Nacolasi. Film byl vcelku dobrý, ale s Ryanem se to rovnat nemůže...
Slzy slnka (2003)
Nádherný thriller, který vrcholí nádhernou akcí. Filmů s podobnou tématikou je hodně, ale málokterý má tak hustou atmosféru a silné emoce. Bruce Willis jako zachránce mě vždy přesvědčil. Tohle rozhodně patří mezi nejlepší filmy a to mi nikdo nevymluví....