Recenzie (155)
Drž hubu! (2003)
Francouzi vždycky uměli točit komedie. Drž hubu je toho důkazem...
Na pokraji slávy (2000)
Žít tak v roce 1973 by mohlo být velice zajímavé :-) Věrný obraz sedmdesátých let se skvělým výběrem muziky. Jsem rád, že jsem se mohl alespoň na chvíli ponořit do té doby ;-) 4*
Viem, čo si robil minulý piatok trinásteho (2000)
Naprsoto jednoduchá parodie velmi podobná Scary movie 1, až na to, že Scary movie je pořádná pecka :-D (alespoň poslední dva díly ). U tohoto filmu se sice párkrát zasmějete, ale je tam dost hluchých a zbytečných fórů...
Kill Bill 2 (2004)
Naprosto dokonale dokončená pomsta. Jak to ten Quentin dělá? Skvělý filmový zážitek za 5*
Kill Bill (2003)
Skvělý filmový zážitek. Nádherně provedené bitky, zajímavá hudba a moje oblíbená Uma. Quentin zase jen dokázal, že je výborný režisér.
Bad Boys 2 (2003)
Oba díly mizerů jsou prostě akční průměr. Michael Bay je dobrý režisér, ale tento styl filmu mu nesedí. Akce byla pěkná, ale zbytečně natahovaná kecama o ničem mezi dvouma hlavními hrdinami (ani si nepamatuj, jak se jmenují, to můžu považovat za další mínus) :-D. Koukalo se na to pěkně, ale nic hlubšího v tom není.........
Úplná šupa (2007)
Nedoporučuju se na tento film dívat sám, protože jinak film odpálkujete s odpadem :-D, ale když se u tohoto filmu sejdem více lidí, párkrát se zasmějete. 2*
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Jeden z nejlepších filmů typu drama. K Sarah se tato role mršky :)))) naprosto hodila! 5*
Prežili sme Ardeny (2003)
Dobře natočený válečný snímek, který hned působí jinak, když nevidíte známé tváře. A podle skutečné události...paráda!
Okrídlené bytosti (2008)
Až příliš pobožné mi to přišlo :-) Jinak docela průměrné drama....tři hvězdičky si to ale zaslouží, hlavně díky Dakotě, kterou jsem si v poslední době docela oblíbil...