Recenzie (873)
Nero (2004) (TV film)
Víc dát bohužel nemůžu … a sledoval jsem jen tak v televizi odpoledne.
Walking Dead - Season 4 (2013) (séria)
Ale joo. Tahle série pro mě prostě přinesla hodně. Tak to má být. Jsem spokojen.
Walking Dead - Season 3 (2012) (séria)
Hodně nabitá série , s pro mě nejlepší postavou seriálu.
Walking Dead - Season 2 (2011) (séria)
To finále, a takové finále jsem neviděl dlouho. Klobouk dolů.
Walking Dead - Season 1 (2010) (séria)
Počet dílů stačí a vyhovuje. Skvělá první série …
Vychováni vlky - Série 1 (2020) (séria)
Byli tu horší díly, a lepší díly. Ale bylo to dobrý. Čtyři dát musím, 3 by byli málo , jako pět hodně.
BANGER. (2022)
K tomuhle počinu se vyjádřím více snad časem. Zatím snad jen, Svarta.
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Nejlepší První série. Jinak jsem nikdy seriál neviděl celý…jen občas v TV. A co si tak ještě dám, je právě jen První série. Jednoduše mi stačí.
Celebrity (1998)
Jako dal bych spíš Tři, ale ono to mělo něco do sebe. Také se takové filmy nevidí každý den. Ne takhle. Nejlepší je scéna s DiCapriem, ta prostě neměla chybu. Kord posledních pár minut. 😂
Bratříček Karel (2016)
Nejlepší Dokument o Karlovi vůbec. Nejlepší Dokument vůbec. vůbec. Dojemná záležitost. Viděno hned několikrát.