Recenzie (873)
Stockholm, Pennsylvania (2015)
...nemám slov!
Creed (2015)
Silná podívaná!! ♥♥
Únos Natasche Kampuschovej (2013)
Na Němce dobrý... Hlavně podle pravdu... Hnusný... Je to až... Opravdu hnusný...!! Promiňte, nemám slov. !!!!!!!!!!!
Žblnk (1984)
Normál komedie... Jen tak v TV! PS:Docela sranda...
Quills - Perom markíza de Sade (2000)
Tak nakonec na 5* ♥♥♥
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Oproti prvnímu dosti libovému dílu...slabší podívaná...a celku dosti slabší!
Invázia (2005) (seriál)
Bohužel jsem nedokoukal :-( ... ale dokoukám :-) dosti dobrýý..
Blade (1998)
Nejslabší díl... Libový song na krvavé párty.. Libová konečná bitva (bitka) s meči s Frostem. Starý koment nechám, ale film má vyšší kvality než jsem psal. Začátek je prostě skvělý. Konec je správně komixový... Větší výhrady nemám.
Catwoman (2004)
Pitof to zabil! Dokonalá Halle Berry...
Blade: Trinity (2004)
Ve skutečnosti to začalo až z Bladem, a s ním to i skončí! Eby je boží... a Hannibal KING!(ty jedna vyjebaná nastav kundo). Jednoznačně druhý nejlepší díl trilogie, a skvělé zakončení. Celkem i smutné... Další výborný Blade...po slabé jedničce, tohle funguje jako celek a ne jen pár určitých scén. Sice horší záporák (například oproti druhému dílu, ale proto je také druhý díl nejlepší a třetí druhý) ale jinak v podstatě, až skoro 100% spokojenost.