Recenzie (91)
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizóda)
za mě senza. filmově. viděla jsem to dvakrát, z prvního zhlídnutí to byl hlavně šok z rozměru tý amorálnosti, napodruhý už jsem si dovolila se bavit, některý scény jsou fakt neuvěřitelně vtipný! nečekaně tragická i olga štiplová.
Mosazná konvice (2012)
creepy.
This Is England '86 (2010) (seriál)
tohle je prostě pecka. tečka.
Bol som pri tom (1979)
herectví skvělé, obstojná pointa, na dvě hodiny je to tady ale furt málo
Najlepší priatelia (1982)
nemůžu souhlasit s poznámkou o skvělém dabingu, ten je podle mě spíš strašněj a doporučuju se mu vyhnout
Lak na vlasy (1988)
á! lynchovský!
Chvilkové zatmění (2008)
jedna hvězdička je za ty žabí básně
Zelig (1983)
něco mezi járou cimrmanem a sloním mužem
Ťažko zamilovaný (2001)
no tak tohle bylo fakt divný.
Před půlnocí (2006) (relácia)
kvalita bohužel dost kolísá.. ale formát pořadu je pěknej, dík za něj.