Recenzie (91)
Realita 2.0 (2012)
ta animace je místama fakt parádně atmosferická, pěkný momenty. pro mě je ale krátkometrážní formát pro takovýhle povídání nevhodnej, volila bych užší záběr v tématu. a nebo to zastřešit něčím úderným, co by mohlo diváka províst situací i v takový rychlosti. takhle je to hodně zapomenutelný.
Film skutočných mužov (2012)
02.00 Life is so hard!
Muriel sa vydáva (1994)
ten film je plnej prazvláštní patologie, nějak mi to celkově nedává smysl. až je to vlastně srandovní, ale na druhou stranu v symbolizaci trapnosti a obyčejnosti a nicotnosti je film tak extrémní, že je spíš mrazivej. ani ty paralely s abbou jsem nějak nezvládala. dobrý je, že dějově je film bohatej, nenudí. zahraný je to taky slušně, líbila se mi hlavně Rachel Griffiths.
Obchod na korze (1965)
gradace je v tomhle filmu klíčová. a mistrná.
Horšie ako smrť (2007)
nevím, jestli jsem se někdy u nějakýho filmu smála víc
Lost Highway (1997)
chtěla bych někdy znovu vidět poprvé
Harold a Maude (1971)
Harold je super, ale Maude mě něčim děsně štvala.
Lovci hláv (2011)
jedna těch z adaptací, která vás po přečtení knížky nenaštve.
Rozhovor (1997)
to je teda sakra svíravý!
Alicia (1994)
jestli jedno slovo tak: COŽE?! ten typ tříhvězdičkovýho hodnocení kvůli tomu, že nevíte, jestli odpad nebo pět.