Recenzie (1 876)
Mlčanie (2016)
Knihu jsem četla před 10 lety, o Scorseseho účasti jsem se dozvěděla před 10 lety, ale tak nějak až teď si říkám, že byla vlastně už od začátku celkem blbost dát to do ruky jemu. Někdo s menším jménem a většíma koulema pro experimentování s filmovou lyrikou (lol, nevim, nejsem Douglas) by tam tu atmosféru možná dostal. Jinak samozřejmě viz A_FISH.
Prázdniny v Provence (2016)
A zrovna u tohohle je sekce "zajímavosti" prázdná, ach jo. Utratilo se víc za honorář Šantal, za drogy pro Hádka, nebo za to, že někdo bude předstírat existenci scénáře? První půlku bych si s upřímnou absurdní láskou pustila podruhý poprvý, střízlivění, mělnění a ňahňání v druhý půlce už spíš ne. A to jen piju. Medvěd staví döm je to nejnádhernější, co Prachař lidstvu mohl dát.
Pasažieri (2016)
Mělké posilování stereotypů o mentální méněcennosti dělníků. Ve stylu Shining by to byla aspoň sranda. Nebo taky ne.
Akira (1988)
Kdybych nebyla idiot, jdu na projekci do Oka s jistě vlídně poutavým doprovodem pana JFL a 4 jsou jasný. Jenže já jsem idiot. (3,5*)
Naši sousedé Jamadovi (1999)
(milý, 3,5* neochotně nahoru za obraski)
Nicota (2016)
Věc, Mlha, nevimco, Scrubs, Hvězdná brána, Re-Animator, Horizont události, Beyond the Black Rainbow, generický "jsme v pasti, co teď, nejlepší bude ztratit svoje shit",... Bych ale teda příště radši víc Nicoty a trochu hlubší astrální gangbang.
Moonwalkers (2015)
Na Měsíci jsem brečela (jako asi každý, kdo to do tý doby nevypne). Chci samostatný seriál jen z vagínové vily, dík. Tohle by jednou mělo bejt kultovní.
J.F.K. (1991)
Jako 3,5*, ale dát 3 by asi bylo trapný. Natočit to takhle o chemtrails, asi bych začala chodit s alobalovou čepičkou.
Absolutely Void (2015) (amatérsky film)
Židovské Okulděje?
Captains Pride, Volume 33
Pani působila, jako že si jen zašla na pedikúru.