Recenzie (1 873)
Demonlover (2002)
Podivný snímek... Rozhodně né z řad těch "normálních". Přesto jsem však v určitých pasážích cítila jakousi "vypočítavost" tvůrců... ale čert to vem - Demonlover je ideální "noční" film, když jste sami doma, nemáte co dělat, nechce se vám spát a odmítáte zabít těch pár hodin nějakou bezduchou kravinou - pusťte si Demonlovera a věřím, že minimálně na dost silné 3* by to bylo...
Edel a Starcková (2002) (seriál)
No jo - Edel - taky jeden z hereckých xichtů, které mě v pubertě na nějaký čas zaujaly - tak za něj ta druhá *, ať nežeru...jinak ale opravdu nic moc - a spíš nic než moc...
Kalifornské rozinky (1989) (seriál)
Cože??? Kalifornské rozinky?! Na co si tady člověk nevzpomene - jestli tohle ještě někdy budou dávat v TV, stane se ze mně slintající sentimentální děcko, protože tohle je jeden z těch příšerných seriálů, které mě vychovávaly...
Resident Evil (2002)
Jakmile se na scéně objevili opravdu "skvěle" ztvárnění zombíci, řvali jsme s kamarády smíchy. Na tenhle film jsme do kina šli omylem (koupený špatný lístky) - a pak jsem byla docela nasraná, že jsem zahodila přes hodinu a půl života u takovýhle kraviny. Teď bych to možná docenila trochu víc - jako takové rozotmilé béčko._____Viděno podruhé - a myslím, že ty dvě * tomu bohatě stačí - sice pár pěkných scén se najde, ale jinak je to pravdu převážně spíš volovina.
Lepšie neskoro ako nikdy (2003)
Silné 3* - asi už stárnu...
Kruh (2002)
Napoprvé zjevení & cca roční trauma ze dvou zohavených obličejů - modří (v xichtě) vědí (kamarád si zas dlouho užíval klasiku se zrnící televizí), napodruhé sice už jen jako kulisa k PC, ale stejně jsem se radši moc neotáčela k TV. Slušná (občas až hutná) atmosféra, herci nic moc, vizuál básnička.
Tak plynie čas (1965) (seriál)
žbl...žblept.....ona je smrtelně nemocná...bzzzzzt...chrrro.....miluji ho...bluah...ble..zemřu.....ach..síp...je mrtev!...smrrrrk.........mé city k tobě jsou jako...chlecht..širý bermudský oceán....žbluah blept.....aj lav jů...chro chro
Kalendář (1993)
Muž a žena; zakázka na nafocení dvanácti historických arménských chrámů pro kalendář, která se změní v pouť poznání jeden druhého na pozadí krásné arménské krajiny; zkouška pevnosti jejich vztahu; narůstající podezřívání ze strany muže a ženino sbližování se s jejich řidičem/průvodcem; nešťastný rozchod, odloučení, neschopnost komunikace,... - a na závěr...kdo ví... - rozhodně velmi osobní a osobitý film, jenž je krásný jak obrazem, tak příběhem. (silné 4*)
Malý toaster (1987)
Jeden z nejzásadnějších filmů mého dětství, který na pár chvil obměkčil mé malé kamenné srdéčko. (= nesmyslných 5*)
Profesionáli (1977) (seriál)
"z dob, kdy chlapi ještě měli koule" : ]