Recenzie (641)
Ostrí chlapci (2016)
Crowe a Gosling tvoří skvělou dvojku.Škoda že film v závěru trochu ztrácel tempo,ale i tak to byla dobrá zábava.
Saľut-7 (2017)
Rusové v poslední době chrlí spoustu filmů o vesmíru a daří se jim produkovat kvalitní snímky.Tak jen tak dál.
Harper (1966)
Odmáznul jsem si jeden z velkých filmových dluhů,ale jsem zklamán.Na druhou stranu,koukat na to v příjemnější a klidnější době než během stěhování,asi bych hodnotil jinak.
Krv a víno (1996)
Takové zajímavé obsazení a tak zbytečný a nudný film.
The Wall (2017)
Podobné,jako film Mina,ale řekl bych,že o maličko lepší.Malá zítka,za ní se krčící voják a jeden sniper.Více netřeba.
Polar (2019)
Úvod s J.Knoxvillem hodně namlsal,ale pak už to byla jen slátanina.
King Skate (2018)
Na skateboardu jsem nikdy nestál a ani to nemám v plánu,ale dokument mě hodně bavil.
Vincentov svet (2015)
Neviděl jsem ze seriálu ani jeden díl,jen tenhle film a byla to celkem fajn oddychovka.
Manažeři (2010)
Musím říct,že tenhle film na vás zapůsobí o to víc,když jste sami nezaměstnaní.
Pašerák (2018)
Nevěřil jsem vlastním očím.Clint se směje,vtipkuje a není pořád jen naštvaný.