Posledné recenzie (8)
Interstellar (2014)
Černá díra....................................komentáři věnuji hodinu, takže tady se objeví během 7let :-D
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
AHS: Murder House - dobré uvítaní do tohoto seriálu a představení co nás může za brutalitu dál čekat. AHS: Asylum - nejlepší a nejděsivější. AHS: Coven - Chvílema zajímavej, ale celkově nejslabší zatim ze všech.
Walking Dead (2010) (seriál)
Nejlepší seriál o zombii a postapokalyptickém vidění světa. Tvůrce chválím za propracovaný scenář, přesto že už sleduji pátou serii, tak stále je více než zajímava!!! Nejnudnější díly byly ty na farmě, kde se skoro nic nědělo a zabralo to skoro celou serii. Na seriálu je vidět vývoj všech postav a to od vystrašených jedincu a i děti až po zkušené zabijáky, který se neboji utkat se zombii "face to face" a to jen s nožem nebo čímkoliv ostrým čím se dá dobře prorazit lebka a ukončit trápení těchto chudáků. Zajímavou změnou je občasné rozdělení známé skupinky a opět po několika dílech znovu shledání, což dává hodně prostoru dělat toto putování celé skupinky o dost zajímavější. V páté serii se konečně objevuje vidina možné záchrany, takže uvidíme, jak to ještě scenaristé zkomplikuji :-D Moje nejobíbenější postavy jsou: Rick Grimes, Daryl Dixon a samozřejmě velká bojovnice Michonne (její bodyguardi byli super :-D).