Posledné recenzie (23)
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Obrovské zklamání.... nic výstižnějšího mě nenapadá a jedna hvězda je pouze za to, že k filmu je opravdu příjemný soundtrack..
Konzultant (2013)
V první chvíli po shlédnutí jsem tento film chtěla ohodnotit jako odpad... jelikož prvotní dojem je naprosto šílený, nechutný a přesně takto jsem se cítila po shlédnutí 8 mm.... jenže... po druhém zamyšlení si člověk uvědomí, že toto je pouze vystižená syrová realita mnohých "byznysů". Jako příjemný fakt jsem brala filozofické dialogy, které mě bavily a jsem ráda, že Cameron Diaz si konečně v nějakém snímku zahrála jinak, než jako naivní blondýna.
Byzantium: Upírí príbeh (2012)
Mé pocity jsou rozporuplné. Skutečně mě překvapila Gemma Arterton, která se konečně někde trochu projevila. Taky chválím Saoirse za její moc pěkně vystřižené klavírní vystoupení. Obrovský mínus je ten jejich vystřelovací nehet namísto špičáků?? No.... co k tomu dodat. A krvavé vodopády? No comment. Takže slabší tři hvězdy...